Maak kennis met de nieuwe projectleider sociaal voor de Wildeman- en Blomwijckerbuurt

Mijn naam is Ilayda, ik ben 30 jaar en ik ben begin juni gestart als de nieuwe projectleider sociaal in de Wildeman- en Blomwijckerbuurt. Ik werk voor Stichting Samenwonen-Samenleven en dat betekent dat ik vaak bij Station Wildeman ben te vinden dus weet mij te vinden voor een praatje of een bakje koffie. In mijn tweede week hier vond de verschrikkelijke gebeurtenis plaats in de Remijdenflat. De angst en verdriet die dit bij vele heeft losgemaakt gaan mij ontzettend aan het hart en tegelijk vond ik het prachtig om te zien hoeveel er naar elkaar werd omgekeken in de buurt. Het is mijn opdracht om de komende periode mee te werken aan een wijk die fijn, sociaal en leefbaar is voor iedereen. En ik zal mij hier druk voor inzetten!

Mijn contactgegevens staan op deze pagina.

Meld je aan voor onze Whatsapp Groep WE SHARE Wildeman ×